SPORTO Konferenca - Ustvarjamo dobre prakse!

V četrtek, 19. novembra, smo na SPORTO konferenci ekipi Adriatica Slovenice in WIZ kar dvakrat stopili na oder ob razglasitvi najboljših primerov dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu.
 
Projekt WIZ zavarovanj  #resničnofajn s Filipom Flisarjem  je zmagovalec v podkategoriji »najboljše osebno sponzorstvo športnika«. Namenjen je bil osveščanju mladih o pomembnosti dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja. Zmago si je projekt prislužil, ker se po mnenju žirije odlično usklajuje z blagovno znamko, kar je bilo predstavljeno tudi v prijavi. »Filip Flisar je svetovni prvak in zmagovalec svetovnega pokala v adrenalina polni smučarski disciplini ski-cross. Je tudi eden izmed najbolj priljubljenih športnikov z izjemno digitalno prisotnostjo v Sloveniji. 
Tako kot on, tudi WIZ zavarovanje posveča veliko pozornost digitalnemu nastopu in družbenim omrežjem. S Filipom smo pri WIZ zavarovanju povezali blagovno znamko z dobro poznanim športnikom, ki ima podobne vrednote, kot mi sami. Skupne so nam tudi zanimive zgodbe in dogodivščine, združene na družbenih omrežjih in odlično oblikovanih spletnih straneh z lahkotno, a relevantno vsebino. Letošnja kampanja je le začetek daljšega sodelovanja pri ustvarjanju zanimivih zgodb. Zakaj? WIZ ponuja #resnicnofajn zavarovalniške produkte, s Filipom pa lahko ustvarjamo #resnicnofajn vsebine, ki sovpadajo z našo filozofijo. V letošnji kampanji smo tako že ustvarili viralne videe z namenom povečanja prepoznavnosti blagovne znamke in produktov. V ta namen smo ustvarili štiri posnetke, v katerih Filipu odvzamemo oziroma zamenjamo eno izmed njegovih prepoznavnih lastnosti. Na koncu Filip ugotovi, da lahko 
človek marsikaj poskusi, a da se določenih stvari preprosto ne da zamenjati: njegovih brkov, ski-crossa, pozitivne miselnosti, štajerskega narečja in seveda tudi WIZ zavarovanja. To sporočilo smo pri WIZu več kot uspešno razširili skozi različna družbena omrežja (Facebook, Twitter, Instagram, Vine, Youtube) in presegli tudi najbolj optimistična pričakovanja,« je pojasnil Bor Glavić, direktor za marketing in IT pri WIZ zavarovanjih. 
 
 
V kategoriji »najboljše športno sponzorstvo« pa smo se z akcijo Mami, pelji me med nogometne AS-e uvrstili med finaliste v izjemno zahtevni konkurenci. V prizadevanju Nogometne zveze Slovenije, da bi nogomet približali tudi ženskam in družinam, smo v ASu našli odlično sinergijo, saj so ženske tudi naša strateška ciljna skupina. Skupaj smo zasnovali akcijo »Mami, pelji me med nogometne ASe« in vzbudili pozornost prav pri mamicah. Prepričali smo jih, da se skupaj s svojimi otroki (na spletni strani www.as.si/nogomet) prijavijo na ogled ene izmed štirih reprezentančnih nogometnih tekem, ki jih je v 2015 slovenska reprezentanca odigrala doma. Izžrebali smo 60 mamic, ki so poleg ogleda tekem dobile še edinstveno priložnost, da skupaj z otrokom spoznajo enega izmed izredno napetih dni nogometaša, ko se pripravlja na pomembno reprezentančno tekmo, si ogledajo njihov trening in z nogometaši preživijo izjemno in nepozabno popoldne, je povedala vodja projekta Ksenija Gavez Kreft iz tima marketing. Akcija nam je tako preko močnega čustvenega naboja omogočila, da se mamicam zahvalimo za zaupanje, ki nam ga izkazujejo s sklenjenimi zavarovanji in da povečamo percepcijo zavarovalnice AS takrat, ko bodo potrebovale in se odločale o sklenitvi zavarovanja.
 
 
 

AS - Mami pelji me med nogometne AS-e (november 2015) from AS zavarovalnica d.d. on Vimeo.