Kaj potrebujemo, da bomo komunicirali še bolje?

Kaj lahko storimo? V okviru Akademije AS organiziramo poseben izobraževalni program, imenovan Akademija odlične komunikacije. Če bi se vprašali, ali dobro komuniciramo, bi morda odgovorili pritrdilno. Prav gotovo pa se nam kdaj zgodi, da se ne odzovemo najbolje, se zmedemo, ujezimo ali prestrašimo. 
Zato se v zavarovalnici učimo novih veščin in nadgrajujemo obstoječe pri vsakodnevnem komuniciranju s sodelavci in s strankami. Delavnice odlične komunikacije potekajo v sodelovanju z zunanjimi trenerji in vključujejo različne vidike komunikacije s strankami kot tudi medsebojne komunikacije v podjetju. Do zdaj ga je zaključilo približno 200 sodelavcev. To je kar petina vseh zaposlenih v AS-u! 
 
"Novo znanje komuniciranja je uporabno tako pri delu kot tudi v vsakodnevnem življenju," radi poudarijo udeleženci, veliko pa si jih želi še naprej sodelovati na delavnicah, ker so interaktivne, dinamične in zanimive. Že tretje leto zapored in vsakič znova na Akademiji odlične komunikacije dokazujejo, da je pridobivanje novih veščin sproščeno, zabavno, predvsem pa zelo koristno.