AS-ov marketing prejel nagrado SPORTO

Akcija Adriatica Slovenice POPOLNI AS IZZIV za zdravo življenje je zmagala v kategoriji SPORTO SPONZORSHIP/ ENDORSMENT AWARD. V sodelovanju z Miho Geršičem so jo kreirali v marketingu – Ksenija Gavez, Tamara Glavina, Mojca Simonovič in Mojca Brecelj pod taktirko Karmen Škoda Piško. Na podelitvi, ki je bila v četrtek, 16. novembra 2017, na SPORTO konferenci v Portorožu, je tako naš tim marketing prejel že drugo SPORTO priznanje za projekt zavarovalnice AS. Že leta 2015 so se z akcijo »Mami, pelji me med nogometne AS-e« uvrstili med SPORTO finaliste. SPORTO nagrada izpostavlja in nagrajuje najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu v Sloveniji.
 
 
Na konferenci nagrajujejo dobre prakse v športnem marketingu že od leta 2012 v partnerstvu z Društvom za marketing Slovenije (DMS). Društvo je takrat prevzelo uradno vlogo podeljevanja SPORTO nagrade, ki so s tem pridobile  dodatno strokovno težo in pritegnile širšo marketinško javnost. Na tekmovanju za SPORTO Awards lahko sodelujejo sponzorski in marketinški projekti, ki povezujejo športne vsebine z marketinško– komunikacijskimi aktivnostmi do izbranih ciljnih skupin.