Adriatic Slovenica prejela mednarodno priznanje za najboljšo spletno stran

Koper, 26. junij: Adriatic Slovenica je na 13. konferenci "Informacijska in komunikacijska tehnologija in zavarovanje", ICTI 2012, ki se je 14. junija zaključila v Sarajevu, prejela priznanje za drugo najboljšo spletno stran www.adriatic-slovenica.si v regiji na področju zavarovalništva, in sicer za odlične predstavitve sodobnih zavarovanj, interaktivne in uporabnikom prijazne storitve. Mednarodna žirija je med 26 spletnimi stranmi zavarovalniške panoge v regiji držav bivše Jugoslavije podelila prvo mesto zavarovalnici Croatia, spletna stran Adriatica Slovenice je za njo zaostala le za 0,4 točke, na tretje mesto pa se je uvrstila zavarovalnica Triglav.

Adriatic Slovenica je naredila pomembne premike s spremembo strategije, ki zagotavlja nove dimenzije varnosti, saj prilagaja ponudbo posameznim segmentom strank in sodobnim tehnologijam. Novosti v ponudbi zavarovalnice, na primer unikatna zavarovanja Ona in On AS za tveganje raka ali zdravstveno zavarovanje za Specialiste in zdravila, kakovostno ponudbo avtomobilskih zavarovanj in prodajno uspešnico zavarovanja stanovanj Dom AS so še nadgradili z udobnejšimi storitvami. Med njimi s prvo mobilno aplikacijo v Sloveniji za sklepanje zdravstvenih zavarovanj z asistenco v tujini TUJINA AS kar prek mobilnega telefona, ki velja že dve uri po sklenitvi in sodobnim škodnim portalom, kjer je mogoče ne le prijaviti, temveč spremljati potek reševanja škode in biti v nenehni komunikaciji s skrbnikom vse do izplačila zavarovalnine ali odškodnine.

"Slogan Nove dimenzije varnosti pooseblja našo novo strategijo in nas močno zavezuje, da strankam nudimo več, bolje in hitreje kot kdajkoli prej. Letošnja šestmesečna bilanca je s tega vidika odlična. Dejstvo, da je bila naša sklepalna mobilna aplikacija na prvi digitalni konferenci v Sloveniji prepoznana kot ena izmed najbolj kreativnih rešitev in zdaj še priznanje za našo spletno stran nas motivira in navdušuje," poudarja mag. Karmen Škoda Piško, izvršna direktorica področja trženja v Adriaticu Slovenici. "Dela je še ogromno, a z vsakim novim korakom se nam odpira še vrsta izzivov in priložnosti, s katerimi lahko prisluhnemo našim strankam in poslovnim partnerjem."

Nagrado na natečaju, ki sta ga organizirali revija Svijet Osiguranja in Institut za osiguranje iz Zagreba je Adriaticu Slovenici podelila mednarodna žirija v sestavi Peter Curk, vodja razvoja v podjetju Render Space iz Ljubljane, Martin Jovčeski, urednik portala Enter iz Skopja, Tomislav Kotnik, ustanovitelj in direktor časopisa VIDI iz Zagreba, Petar Pavić, direktor prodaje v podjetju Goldbach Audience in Ivan Vesić, urednik Internet rubrike u časopisu Svet kompjutera iz Beograda. Žirija ni imela lahkega dela, saj je ocenjevala spletne strani po vrsti kriterijev, najpomembnejši med njimi pa so bili dizajn, vsebina, interaktivnost, funkcionalnost, struktura strani in inovativnost. Pomembni koraki, ki jih v zadnje pol leta beleži zavarovalnica na trgu, pa odmevajo tudi v strokovni javnosti izven zavarovalniške panoge, saj je na primer programski svet junijske konference Diggit EXPO v Ljubljani med vsemi prispelimi prijavami projektov izbral prav mobilno aplikacijo Tujina AS kot primer dobre prakse.

Gabrijel Škof, predsednik uprave Adriatica Slovenice, je ob tej priložnosti spomnil, da je že zadnja raziskava Zavarovalniški monitor pokazala, da zavarovanci Adriatica Slovenice upravičeno lahko spijo bolje, saj zavarovalnica ohranja imidž zanesljive in fleksibilne zavarovalnice, ki hitro izplačuje odškodnine in dodal, da ugledna nagrada dokazuje kakovostne in učinkovite spremembe, ki jih zavarovalnica uvaja v poslovanje.

Zmagovalna ekipa tržnega komuniciranja Adriatica Slovenice z zasluženim priznanjem za najboljšo spletno stran (od leve):Ksenija Gavez KreftMargita KomparaTamara Knafelc Glavina in mag. Karmen Škoda Piško, izvršna direktorica področja trženja.

Kakšna je www.adriatic-slovenica.si?

Predvsem je zelo pregledna in omogoča prilagojeno iskanje različnim tipom obiskovalcev - tistim, ki samo iščejo informacije kot tudi tistim, ki želijo hitri dostop do sklenitve zavarovanja ali prijave škode. Spletna stan omogoča sklenitev 11 vrst zavarovanj, izdelavo številnih informativnih izračunov, naročilo zastopnika in nudi tudi nov napredni škodni portal, ki omogoča prijavo vseh vrst škodnih primerov, sledenje poteka reševanja in stalno komunikacijo s skrbnikom. Mesečno naštejejo prek 30 tisoč obiskov.

Zavarovanci Adriatica Slovenice so zelo dobro sprejeli  tudi obveščanje prek SMS sporočil, da so prejeli odškodnino in kolikšen je nakazani znesek na njihovem računu ter o sklenjenih zavarovanjih, zato bo zavarovalnica takšno obveščanje še širila. Ob tem pa so v začetku junija ponudili izključno "internetnim" strankam tudi povsem novo blagovno znamko www.wiz.si za sklenitev avtomobilskega zavarovanja.