24.11.2004 - NAGRADA ZLATI NETKO ADRIATICU

Adriatic zavarovalna družba d.d. je za svoje spletno mesto prejela nagrado NETKO 2004, zlato priznanje v kategoriji celostnih predstavitev velikih podjetij in drugih ustanov. Nagrada, ki jo letos podelila GZS v sodelovanju z ministrstvom za informacijsko družbo in revijo Gospodarski vestnik, je priznanje za dosedanje delo, potrditev prave usmeritve in pomembna vzpodbuda za nadgrajevanje Adriaticovega spletnega zavarovalniškega okenca.

Za nagrade NETKO se je letos potegovalo kar sto prijavljenih, le 5 nagrajencev pa je prejelo zlatega NETKA. Med njimi se je kot finančna institucija v kategoriji celostnih predstavitev letos najbolje odrezal Adriatic. Karmen Škoda Piško, direktorica sektorja Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi, je ob nagradi poudarila: ?Nagrada je priznanje družbi in še posebej  vsem triintridesetim sodelavcem, ki so aktivno soustvarjali našo stran v projektni skupini, ki jo je uspešno vodila Tamara Glavina Knafelc (sektor Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi) in njen namestnik Bojan Pahulje (sektor Informacijska tehnologija). Menim, da je žirija prepoznala celovitost naše strani, ki je dejansko rezultat načina dela in vključenosti vseh strokovnih služb v družbi in sodelovanja z družbo Parsek. Pomembno pozitivno in motivacijsko noto je projektu vseskozi zagotavljal Dušan Novak, predsednik uprave Adriatica, kar je izjemno pomembno.?

Adriatic v središče svojega spletnega mesta postavlja uporabnika in zavarovanca. Preko portala skuša približati družbo in svojo ponudbo sodobnim potrebam uporabnikov svetovnega spleta in svojih zavarovancev ter jim omogočiti, da se zavarovalnim storitvam posvečajo tedaj, ko imajo čas, ko so razbremenjeni siceršnjih obveznosti. Tudi ob nedeljah, tudi sredi noči. To poskuša zavarovalnica zagotavljati na prijazen način tudi preko dveh zanimivih menijev: preko življenjskega sloga ter preko dogodkov, ki zaznamuje življenje vsakogar od nas. Posebnost njihovih strani je tudi svetovalec življenjskih zavarovanj. Tako se vsak uporabnik lažje poistoveti in lažje dostopa do ?prave, njegove? ponudbe zavarovanj. V Adriaticu nenehno bogatijo on-line storitve, poslužujejo se naprednih tehnoloških rešitev in kot edina zavarovalnica omogočajo tudi multimedijsko predstavitev življenjskih zavarovanj. Letos so vzpostavili, poleg številnih dodatnih informativnih izračunov in sklepanj, tudi on-line prijavo škod. Prav poprodajna faza zavarovalne storitve, torej tedaj, ko zavarovanec najbolj potrebuje zavarovalnico, je ključna za dolgoročno graditev zaupanja med zavarovalnico in zavarovanci. Nagrado NETKO vAdriaticu sprejemajo kot pomembno spodbudo za nadgrajevanje svojega spletišča, ki stopa v korak s sodobnimi tehnologijami in sodobnim življenjskim slogom.