Nagrada Marketinška odličnost za Adriatic Slovenico

Društvo za marketing Slovenije (DMS) je v okviru 20. Slovenske marketinške konference v štirih kategorijah podelilo novo nagrado Marketinška odličnost leta. V kategoriji velikih podjetij B2C smo nagrado Marketinška odličnost leta prejeli v zavarovalnici Adriatic Slovenica.
 
 
Priznanje marketinška odličnost leta je namenjeno podjetjem oziroma institucijam, ki izvajajo poslanstvo Društva za marketing Slovenije in udejanjajo marketing kot poslovno usmeritev. Prehod s posameznika na podjetje je pomemben konceptualni preskok, ki potrjuje poslovno funkcijo marketinga v organizaciji. Nagrada je tako namenjena celotnemu podjetju, ki je s svojo marketinško usmerjenostjo, miselnostjo in pristopi vzor celotni marketinški oziroma poslovni skupnosti ter v skladu z dolgoročno strategijo društva, so med drugim zapisali v sporočilu za javnost.
 
V obrazložitvi nagrade za Adriatic Slovenico so zapisali: zavarovalna družba Adriatic Slovenica je druga največja zavarovalnica v Sloveniji in se lahko pohvali s kar 650.000 zavarovanci. Marketinški cilji, ki so bili pred leti zgolj cilji marketinškega oddelka, so danes pomemben del korporativne strategije družbe, ki jih zasledujejo vsi timi v družbi, poudarjajo v Adriaticu Slovenici. »Ključna strateška odločitev, ki je začela spreminjati celotno družbo in vnašati marketinške cilje na nivo celotne organizacije, je bil projekt VETRNICA, zagnan jeseni 2012,« pojasnjujejo. Zahvaljujoč novi usmeritvi se vsak zaposleni zaveda, da je njegovo proaktivno in odgovorno delo resnična dodana vrednost le, če jo priznava stranka, ki je deležna kakovostne storitve. S projektom so dosegli osredotočenost na stranke pri vsaki odločitvi na vseh nivojih. Za dosego strateških ciljev družbe so razvili trženjsko-prodajno filozofijo »Sklenite polni KROG VARNOSTI», ki je postala poslovna filozofija celotne organizacije. Temelji na dejstvu, da vsakdo in vsaka družina potrebuje svoj KROG VARNOSTI. Zato ni pomembno, koliko zavarovanj bodo sklenili, pomembno je le, da izberejo tista, ki jih zares potrebujejo, ob tem pa poenostavijo in pomembno finančno prihranijo. V ASu želijo svoje kupce navdušiti, zato slovenskemu trgu pogosto prvi ponudijo nova zavarovanja in sodobne, tudi tehnološke napredne rešitve. Pri aktivnostih jih namreč vodi inovativna marketinška strategija, ki se med drugim kaže recimo v novem poslovnem modelu spletnih zavarovanj WIZ, ki kot pravi start up orje ledino spletne zavarovalnice na slovenskem trgu.
 
Ob prejemu nagrade je Karmen Škoda Piško, izvršna direktorica za področje trženja, poudarila: »Zavedamo se, da je naše proaktivno in odgovorno delo resnična dodana vrednost le, če jo priznava stranka, ki je deležna kakovostne storitve.«
 
 
Strast in veselje, ki ju vlagamo v naše delo z veseljem delimo tudi z vami. Zato v celoti objavljamo tudi vprašalnik, ki smo ga izpolnili ob prijavi za nagrado Marketinška odličnost.